torsdag 26 mars 2009

Lasse och Per

Det roliga med Winnerbäck att han kan aldrig bli pretto för han är för folklig. Han är en som man INTE ska gilla om man är djup och kulturell, därför är det en härlig befrielse att jag upptäckte honom helt utryckt ur sitt sammanhang, när jag var helt utryckt ur mitt vanliga pretto-sammanhnag, på en plats jag inte brukade vara på, med människor jag inte brukade umgås med. Han är så totalt befriad från ironi och sarkasm och försök till att vara djup att man bara måste ta honom till sitt hjärta. Ungefär som Per Gessle. Vad är det med honom som stör alla män? Jag har aldrig träffat en enda man som kan ens tolerera Gessle? Jag tycker han är sweet, sommar-music. Och alltid retar det ju nån.

6 kommentarer:

  1. Felet med Gessle är att han imiterar rock. Och han bara verkar var in it for the money.

    SvaraRadera
  2. Och han är inte ens värd att reta upp sig på – det vore ett steg framåt om han vore det.

    SvaraRadera
  3. Haha, jag sa ju det! Gessle, they cant stand you! =)

    SvaraRadera
  4. Gillar du Thomas Ledin också?

    SvaraRadera
  5. Nej faktiskt inte, cant stand him....kram

    SvaraRadera
  6. Hm, du kanske också är man. Egentligen.

    SvaraRadera