fredag 28 augusti 2009

Till kontoret

Om jag skyndar mig nu hinner jag sitta en och en halv timme på waynes och jobba, med en latte (och nu när jag är gravid kan jag ju ta en muffins hehe)innan jag ska möta mannen på lunch (att jag klär upp mig för att möta mannen på lunch måste väl betyda att jag är riktigt kär? eller panik-gravid?)hoppas thai-mat och sedan har jag exakt en och en halvtimme till att jobba innan det är dags att hämta Mini-Gaia hos en kompis och skjutsa henne till ridningen. Första gången på kontoret (waynes) fick jag inte tag i rätt trådlösa nätverk men några alternativa ungdomar vid bordet jämte var snälla och hjälpte mig. De hade skor på sig. Apropå min nya info om studenter i biblioteksvetenskap som vägrar bära skor, inte på grund av material typ skinn, utan för att fötterna ska vara fria. Jag tror min son är med i den gruppen. Sitta på waynes själv med främlingar och jazzmusik och kaffedoft är ett perfekt sätt att jobba på, om man bara kan låta bli att blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar