tisdag 15 september 2009

Bye-bye

Dags att gå vidare. Mot nya projekt. Nu: Indien. Barnet. Avhandlingen. Romanerna. Den fejkat självbiografiska formen som är bloggen är ett vanskligt format. I romanens form är det lättare att gömma sig bakom fiktionen och ändå bevara humorn och kreativiteten. Tiden, dagarna är bara så långa och det är nödvändigt för mig att välja fokus. Bloggen kommer att ges ut på Vulkan, den sträcker sig från december förra året fram till september detta året. Det har varit en intressant resa från noll till hundra men det är time to move on. Mina åsikter och mitt skrivande kommer att finnas kvar, bara i andra former, den akademiska å ena sidan och den kreativa, fiktiva å andra sidan. Bloggen var ett mellanting, ett fantastiskt projekt som gett mig kontakt med så många flera människor än annars. Ha det bra! Bye-bye! Med Nuno Gomes vinkar jag adjö med en slängkyss!

2 kommentarer:

  1. Nämen åhhh vad tråkigt att du försvinner! Har blivit lite lätt beroende av din blogg! Men all lycka med alla nya projekt!!! Kram/Maria

    SvaraRadera