onsdag 5 maj 2010

Utvecklingssamtal

Min man och jag går på Mini-gaias utvecklingssamtal. Vi har med oss lilla la luna. Mini-Gaia är orolig att lilla la luna ska störa men det blir inte så. Det är vi som stör. Det är jag och min man som inte kan hålla käften och i vanlig ordning tar över hela situationen, hela samtalet och där sitter Mini-Gaia och läraren och får inte en syl i vädret. Trots att jag försöker hyscha ner mannen kan jag inte heller hejda mig själv från att prata på om ovidkommande saker, min egen skolgång, barndom, Kalifornien et cetera och jag skrattar i munnen på mannen och vi avbryter varandra och jag skäms när vi går därifrån så mycket att jag måste boka in en helt egen dag då jag hälsar på och är med Mini-Gaia i skolan, som kompensation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar