onsdag 5 maj 2010

Mer teknik

Min man har visat hur man kan börja på nya flikar och han frågar: -Använder du flikarna? Den frågan faller i samma kategori som andra liknande frågor från samme man: -Använder du värmen i bilstolarna? Stänger du av golvvärmen när det är tjugo grader plus ute? Handdiskar du de superdupermanligamachoegenhändigtvässade köksknivarna? Lita på GPS:n! Använd blinkers! Lägg ur växeln! Använd handbromsen men inte på vintern för då fryser den fast eller en gång gjorde den det osv osv. Tjatas. Jag använder inte flikarna därför att jag har en KÄNSLA av att det tar upp mer space på datorn än att minimera (det kan jag!)och vi behöver all speed man kan få här ute på landet där internet sniglar sig fram. Min man har gjort ett dokument med alla mina koder till inloggning hit och dit och bankomatkort och frequent flyer och gudvetallt och det dokumentet har han mailat mig. Det var faktiskt rätt bra. (var har jag lagt det?) T9 var inte så dumt det heller när jag till slut vågade prova efter tio år hehehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar