lördag 26 mars 2011

Väskan packad

Sex veckor kvar. Väskan är packad, mannen är coachad och jag har peppat mig själv för en enkel (haha), kort och naturlig födsel. Inga droger (kan jag ta med lite av grannens marijuana?) inga sprutor inget tjafs bara min musik på iphone i öronen och sen ska jag tänka på hur jävla hårt jag slet med tränaren i somras, hur jag fick blodsmak i munnen men vägrade ge upp därför att jag vägrar vara en loser som inte orkar, då tänkte jag på att jag har fött barn då klarar jag detta, nu ska jag tänka tvärtom, jag klarade träningen, jag klarade de där sit upsen Och armhävningarna och konditionsträningen. Jag har fått två barn på ett och ett halvt år och jag har nog den bästa konditionen i mitt vuxna liv. Så det blir pachelbel Och van morrison och en ny, nerpackad liten dräkt till bebisen och målbilden är Lilla My!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar