måndag 13 april 2009

The Big L

"Någon som är precis som jag fast man" skrev jag i ett tidigare inlägg. Någon som han som vaknar överlycklig av att möta min blick, igen och igen och igen. Någon som saknar mig när jag går in i ett annat rum, nerför trappan, ut på altanen. Någon som är precis som jag fast ändå inte. Någon som är en saga för god för att vara sann...och som gillar den här musiken, precis som jag. Och jag vet att det inte är svårt att vara rebell när man aldrig behöver oroa sig för att betala hyran och jag vet att jag är en anarkist i teorin och någonting helt annat i verkligheten, men det spelar ingen roll för jag har hittat det jag letade efter och det skedde såhär, pang boom krasch och nu kommer allt att förändras i rasande takt. Den 21 april faller domen mot Jonatan och efter det ger jag ut hela bloggen på Vulkan.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar