lördag 4 april 2009

Italien

Jag har bokat och betalat en resa till Italien, men när jag tittar på hemsidan för att visa barnen vilket hus som är vårt så inser jag att jag inte vet vilket hus jag har bokat. Jag har bara bokat och betalt och köpt biljetter men jag har inte tänkt på hur huset ser ut överhuvudtaget, förrän barnen frågar och vill se bilder. Jag får alltså maila igen och fråga vad det är jag har bokat och betalt en hel månadslön för. Kul att veta liksom. I sommar är jag bjuden på ett stort, fancy bröllop. Tänkte först inte gå för jag blir så sur när andra (särskilt yngre släktingar) gifter sig före mig, och särskilt när det är stort och fancy. Själv drömmer jag om ett litet barfotabröllop på stranden med nån hippie fast jag har ju relationsfobi så vi får väl se hur det blir med den saken. Commitment har inte riktigt varit min grej so far. MEN nu bestämde jag mig plötsligt för att ändå gå på det här släktbröllopet. En fest är en fest och särskilt fancy. Men jag har tappat bort den fancy inbjudan som jag fick för längesen och la på ett...säkert ställe. Jaja, jag kan väl ringa nån. Kan någon som vet vilket bröllop jag menar hälsa att jag kommer? tack.

2 kommentarer: